Următorii termeni și condiții se aplică tuturor comenzilor prin intermediul magazinului nostru online de către consumatori și antreprenori.
Consumatorul este orice persoană fizică care încheie o tranzacție legală în scopuri care nu sunt preponderent nici comerciale, nici activitate profesională independentă. Antreprenorul este o persoană fizică sau juridică sau un parteneriat juridic care acționează în cadrul unei tranzacții legale în exercitarea activității sale comerciale sau independente profesionale.
În ceea ce privește antreprenorii, acești termeni și condiții se aplică și relațiilor de afaceri viitoare, fără a mai fi nevoiți să le mai referim. Dacă antreprenorul folosește termeni și condiții generale conflictuale sau suplimentare, valabilitatea acestora este respinsă; ele devin parte a contractului numai dacă am convenit în mod expres în acest sens.
Contractul de cumpărare este încheiat cu Stickerprinting Europe SRL.
Prin plasarea produselor în magazinul online, facem o ofertă obligatorie pentru a încheia un contract pentru aceste articole. Puteți plasa inițial produsele noastre în coșul de cumpărături fără obligații și să vă corectați înregistrările în orice moment înainte de a trimite comanda dvs. obligatorie folosind ajutoarele de corecție furnizate și explicate în procesul de comandă. Contractul se încheie făcând clic pe butonul de comandă pentru a accepta oferta pentru mărfurile conținute în coșul de cumpărături. Imediat după trimiterea comenzii, veți primi o altă confirmare prin e-mail.
3. Limba contractului, stocarea textului contractuluiLimba disponibilă pentru încheierea contractului este germana sau româna.
Salvăm textul contractului și vă trimitem datele de comandă și termenii și condițiile noastre prin e-mail. Din motive de securitate, textul contractului nu mai este accesibil pe Internet.
4. LivrareÎn plus față de prețurile specificate ale produselor, se adaugă costurile de transport. Puteți afla mai multe despre costurile de transport din oferte.
Livrăm numai prin transport. Din păcate nu este posibil să colectați singuri mărfurile.
Nu livrăm la stațiile de ambalare.
5. PlatăUrmătoarele metode de plată sunt disponibile în general în magazinul nostru:
Plată în avans
Dacă alegeți metoda de plată în avans, vă vom oferi detaliile bancare într-un e-mail separat și vom livra mărfurile după primirea plății.
Card de credit
La plasarea comenzii, vă furnizați datele cardului de credit. După legitimarea dvs. ca deținător legitim de card, tranzacția de plată se efectuează automat și cardul dvs. este debitat.
PayPal
În procesul de comandă, veți fi redirecționat către site-ul web al furnizorului online PayPal. Pentru a putea plăti suma facturii prin PayPal, trebuie să fiți înregistrat acolo sau să vă înregistrați mai întâi, să legitimați cu datele dvs. de acces și să ne confirmați instrucțiunile de plată. După plasarea comenzii în magazin, rugăm PayPal să inițieze tranzacția de plată.
Tranzacția de plată este efectuată automat de PayPal imediat după aceea. Veți primi informații suplimentare în timpul procesului de comandă.
PayPal Plus
Ca parte a serviciului de plată PayPal Plus, oferim diverse metode de plată ca servicii PayPal. Vei fi redirecționat către site-ul web al furnizorului online PayPal. Acolo puteți introduce detaliile de plată, confirma utilizarea datelor dvs. de către PayPal și instrucțiunile de plată către PayPal.
Wenn Sie die Zahlungsart PayPal trebuie să alegeți, pentru a putea plăti suma facturii, trebuie să fiți înregistrat acolo sau să vă înregistrați mai întâi și să vă legitimați cu datele de acces. Tranzacția de plată se efectuează automat de către PayPal imediat după confirmarea ordinului de plată. Veți primi informații suplimentare în timpul procesului de comandă.
Wenn Sie die Zahlungsart Card de credit ai ales să poți plăti suma facturii, nu trebuie să fii înregistrat la PayPal. Tranzacția de plată va fi efectuată imediat după confirmarea ordinului de plată și după legitimarea dvs. în calitate de deținător legitim de card de către compania dvs. de carduri de credit, la cererea PayPal, iar cardul dvs. va fi încasat. Veți primi informații suplimentare în timpul procesului de comandă.
Wenn Sie die Zahlungsart Cont de debit ai ales să poți plăti suma facturii, nu trebuie să fii înregistrat la PayPal. Prin confirmarea instrucțiunilor de plată, dați PayPal un mandat de debitare directă. PayPal va fi informat despre data debitării contului (așa-numita rezervare). După depunerea mandatului de debit direct imediat după confirmarea ordinului de plată, PayPal solicită băncii sale să inițieze tranzacția de plată. Tranzacția de plată este efectuată și contul dvs. este debitat. Veți primi informații suplimentare în timpul procesului de comandă.
Cumpărare cu factură
Plătiți suma facturii după primirea mărfii și factura prin transfer în contul nostru bancar. Ne rezervăm dreptul de a oferi achiziție pe cont numai după o verificare de succes a creditului.
Bunurile rămân proprietatea noastră până la efectuarea plății.
Pentru antreprenori, se aplică și următoarele: Ne rezervăm dreptul de proprietate asupra mărfii până când toate creanțele dintr-o relație de afaceri continuă sunt plătite integral. Puteți revinde bunurile rezervate în cursul obișnuit al activității; Vă atribuiți în prealabil toate revendicările care decurg din această revânzare, cu privire la valoarea facturii - indiferent de conexiunea sau amestecarea bunurilor rezervate cu un articol nou - și acceptăm această cesiune. Rămâneți autorizat să colectați creanțele, dar este posibil să colectăm și noi creanțe în cazul în care nu vă îndepliniți obligațiile de plată.
Următorul lucru se aplică consumatorilor:
Dacă mărfurile sunt livrate cu daune de transport evidente, vă rugăm să raportați aceste erori cât mai curând posibil și vă rugăm să ne contactați imediat. Nerespectarea plângerii sau contactarea noastră nu va avea consecințe asupra revendicărilor dvs. legale și a executării acestora, în special drepturile dvs. de garanție. Cu toate acestea, ei ne ajută să putem afirma propriile noastre pretenții împotriva transportatorului sau a asigurării de transport.
Pentru antreprenori:
Riscul de pierdere accidentală și deteriorare accidentală vă trece de îndată ce am livrat obiectul expeditorului de transport, transportatorului sau persoanei sau instituției responsabile altfel de efectuarea expedierii. Obligația de a inspecta și notifica defectele, care este reglementată în secțiunea 377 din Codul comercial german, se aplică comercianților. Dacă omiteți notificarea reglementată acolo, mărfurile vor fi considerate aprobate, cu excepția cazului în care este un defect care nu a fost recunoscut în timpul inspecției. Acest lucru nu se aplică dacă am ascuns greșit un defect.
Se aplică răspunderea legală pentru defecte. Informații despre orice garanții suplimentare care se pot aplica și condițiile lor exacte pot fi găsite cu produsul și pe paginile cu informații speciale din magazinul online.
9. RăspundereSuntem întotdeauna răspunzători, fără limitare, pentru cererile din cauza daunelor cauzate de noi, reprezentanții legali sau agenții vicari
- în caz de rănire la viață, membre sau sănătate,
- în caz de încălcare intenționată sau grav neglijentă a obligației,
- în cazul unei promisiuni de garanție, dacă este convenit sau
- în măsura în care se deschide domeniul de aplicare a legii privind răspunderea pentru produs.
În cazul încălcării obligațiilor contractuale esențiale, a căror îndeplinire permite executarea corectă a contractului în primul rând și pe respectarea căruia partenerul contractual se poate baza în mod regulat (obligații cardinale) din cauza neglijenței ușoare din partea noastră, a reprezentanților noștri legali sau a agenților vicari, cuantumul răspunderii va fi cel previzibil la momentul încheierii contractului. Daune limitate, a căror apariție trebuie de obicei așteptată. În plus, cererile de daune-interese sunt excluse.
10. Soluționare a litigiilor
Comisia Europeană oferă o platformă de soluționare a litigiilor online (OS), pe care o puteți găsi aici https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Suntem gata să participăm la o procedură de arbitraj extrajudiciară în fața unei comisii de arbitraj a consumatorilor.
Consiliul federal de arbitraj universal de la Centrul de Arbitraj e.V., Straßburger Straße 8, 77694 Kehl am Rhein, www.universalschlichtungsstelle.de.
Dacă sunteți antreprenor, atunci legea germană se aplică excluderii legislației ONU de vânzări.
Dacă sunteți un comerciant în sensul Codului comercial german, o persoană juridică de drept public sau un fond special de drept public, locul exclusiv de jurisdicție pentru toate litigiile care decurg din relațiile contractuale dintre noi și dvs. este locul nostru de afaceri.